Sunday, November 8, 2009

Coconut Lemonade....

Panas betoi arini....aku nak outing tapi malas lak nak pi sowang2...so since kak wati off day, aku ajak la dia....dah kuaq tu dah setelkan first matter and nak move on ke second matter...Masuk ja dalam keta....tetiba nampak ada jual ayaq nyok...fuh! sedap gak minum panas2 ni...leh basah tekak...kak wati pi beli aku tunggu dalam keta la....ayaq nyok ni spesel sket sebab dia add up dgn lemon...tak penah la plak aku minum...dapat sebungkus terus hirup sambil sebelah tangan dok control stereng keta...sedap gak....habis sebungkus...sampai la Tesco...nak g shop something la plak....dok jalan2 tetiba rasa mengah sangat2...penat lelah suma ada...nak jalan pun jadi termengah2 terus...ingatkan aku sowang ja...tqapi aku tgk kak wati pun 2 x 5 cam aku jgak....trus bt conclusion...pagi tadi mkn banyak sgt kot....tapi tak jugak bab masa setelkan first matter tu, tak la penat pun...wahal tu pun bejalan jgk....second conclusion....minum ayaq nyok kot.....pelik la plak...ada ka minum ayaq nyok jadi mengah2...ataupun sebab ni dia ada mix up dgn lemon?hmmmm.....masa nulih ni pun aku dok mengah2.....adoi..la.....

No comments: