Friday, August 13, 2010

Selamat Berpuasa!!!!!

Ramadhan kembali lagi...cepatnya masa berjalan...tahun ni buat pertama kalinya aku sambut posa sorang2 bab aku keja dan tak sempat nak balik umah....jadual pack sangat, ada customer visit(one from US and one from China) kat kilang aku for two weeks...nak entertain kat production floor, nak siapkan report, nak siapkan presentation and so many other things to get done with...Bos aku lak cuti 3 ari nak sambut posa katanya...so kelam kabut la aku jadinya.... tak ada back up...semua kena sorang2...aduh...tension....balik lambat lagi.....tiap2 ari balik lambat....ari ni aku bukak posa on the road. Aku completekan report and realize jam dah 7.30pm...tak beli langsung makanan nak berbuka...so, aku singgah kiosk and beli ayaq kotak soya bean buat syarat bukak posa....Agaknya...tahun ni aku tak rasa nikmat posa and raya kot bab kerja cam org gila dah....Arghhhh......!!!!

No comments: